Äntligen en kamera!

Under torsdagen skulle jag ha gjort knäck, men Osmin sa att vi skulle åka till stan ist. Vi köpte en digitalkamera, äntligen. Det blev en dyrare variant än den vi tittade på först. Den har video med ljud o allt. Vilka finesser! Vi fick inte med nåt fodral till den, vilket borde vara med tycker man. Lunch på Weterspoon såklart, sen tog vi en sväng in på Primark o jag köpte ett par jeans för 90 spänn.

Nya kameran!

Osmin har lekt med kameran nu i nån dag, så nu när han är på jobbet är det väl ändå min tur så jag vet vad jag håller på med när jag är hemma o väl ska använda den. Den verkar ha allt, för alla möjliga olika foton, alldeles beroende på om du vill ta kort på människor, blommor, mat eller mitt i svarta natten.

Love, Angela

Kommentarer
Postat av: Magda:)

Skoj gumman!!!
Nu snart e du äntligen hemma!!!!;)

2007-12-11 @ 00:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0