En lång o tråkig dag.

Dagen har känts extra tråkig. Osmin kom hem på morgonen, men när han väl vaknade så var han inte hemma länge. Ju fortare han kom på jobbet desto fortare kunde han åka hem. Så han är på tåget nu på väg hem. Vi ska nog beställa lite mat o kanske se på nån film. Igår kväll tittade jag på Knocked Up, som jag velat se hur länge som helst. När jag väl fick se den kunde jag inte vänta tills den tog slut. Såå långdragen o tråkig! 

Annars idag har jag bara tvättat, diskat o skrivit listor över allt som ska kommas ihåg innan jag åker. Det är väl inte så mycket att komma ihåg, mer att hålla koll.

Jag fick en bild av Bengt idag på syrran o magen. Syns väl inte allt för mycket, nästan som om hon skulle ha en förstor tröja på sig.

Vi får se om jag skriver nåt nu när Osmin kommer att vara ledig. Annars så börjar han jobba igen på lördag, så då skriver jag kanske. Fortfarande tio dagar kvar. Det går sakta igen, men snart önskar jag nog att jag hade mer tid.

Nu kom Osmin hem. Ciao!

Love, Angela.


Kommentarer
Postat av: Move Me

Jag tycker om att läsa om ditt liv i London. Vad gör du där? Har du bara
(bara och bara ;) ) flyttat dit för din kille?

2007-12-05 @ 11:02:36
URL: http://inredarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har större mage än Kattis, ännu, men jag hoppas att hennes blir mycket större så jag kan känna mig smal.

Vem var det, move me, nån du känner, eller har fler hittat din London blogg ??

2007-12-05 @ 11:43:03
Postat av: Move Me

Nej, inte mycket. Men det lilla jag läst :)

Och JA - jag hittade den

2007-12-05 @ 23:37:29
URL: http://inredarna.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Det du frågade efter ligger under kategorin tutorials som du hittar i högerlisten.

Tack för besöket!

2007-12-10 @ 06:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0