Idag..

Idag damp ytterligare att julkort ner i postlåndan. Inte för att vi har nån, men ändå. Det var från pappa!! Skojsigt värre!

Det känns extra kallt inne idag, kommer inte ihåg hur kallt, men i mina händer går inte att värma upp. Jag har tvättat två maskiner idag, så nu är det bara o vänta o se om det vill torka. Få nog ha igång värmen lite sen.

Jag har nyss varit ute på. Jag skrev ut 16 kopior av mitt CV, 15 ska ut till affärer o en sparar jag. Sen var jag så dum att jag skrev ut 15 kopior av referens pappret oxå. Det skulle jag ju inte gjort, det är ju inte säkert att jag får 15 intervjuer som frågar efter referenser.. Oh, well.. Sen köpte jag smällkarameller. Kul o ha på julafton, lite engelskt så där. Jag har aldrig provat dom själv, men nog ska de vuxna kunna vara barn för en stund.

Idag ska det lagas köttfärssås a'la Reggie med mjukost o spagetti. Längtar! Sen ska jag nog ta o skriva lite julkort. Jag bör nog ta mig en titt på vad jag ska packa. Jag har inte många dagar kvar nu. På fredagen bär det av, på torsdagen ska jag vara med Osmin. Vi ska försöka göra knäck o gå ut o äta nånstans. Så jag har bara idag o imorgon kvar att packa, städa o så på.  Jag har lagt alla julklappar i min resväska för att se om jag få med allt o det ser ut att gå bra, den är halvfull nu, så lite kläder ska jag nog kunna få med mig. Vi har ingen våg så jag får hoppas på det bästa.

Liz ringde just o sa att Osmin måste titta på sin mobil. Sonya hade skicka ett sms med en bild på hennes utlraljudsbild! Man såg huvudet o allt. Vet inte hur hon gjorde det, men det är säkert nån ny finess på mobilen..

Jag ska gå o hänga tvätt nu o sen ska jag laga mat o bli varm, det är på tiden nu.

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0