Lite avklarat.

Jag har städat klart damsugit, torka golven (inte för att det blir nån skillnad) o bytt säng kläder. Ont i ryggen fick jag kan jag ju säga. Att jag inte kan stå rakt o röra på benen när jag ska städa utan står på en plats o sträcker mig så långt jag kan. Pucko!

Idag skrev jag äntligen alla julkort. Osmin vill inte skriva sina, för det är inte jul än, eller nåt sånt.

Väntar på att mina jeans ska torka. Sen ska mina väskor packas. Jag har ingen våg så det är bara att hoppas på det bästa. Jag har haft mer med mig många gånger förr. Sen jag ska ta mig ett varmt bad. Förhoppningsvis blir ryggen lite bättre då.

Vi har så pass kallt, eller det är kanske fuktigt så vår kista är alldeles grön av ludet möggel. Bara på ena sidan, för på den andra sidan har vi värmen på. Så den måste vi slänga nu, jäkla skit lägenhet!

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

precis.
tack ska du ha :)

2007-12-12 @ 22:39:21
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0