Lite ledigt.

Osmin jobbar sin sista natt i natt. Äntligen. Känns som en evighet nu, även om det känns som att han nyss var ledig. Aldrig nöjd.

Imorgon kommer han nog hem vid åtta o sen ska han iväg på jobbet vid fem o jobba nån timme. Han ska bara visa upp sig för kamerorna o sen åka hem igen. Sen är han ledig i två dagar till. Då ska vi till läkarn o skriva in mig på riktigt o handla. Jag ska nog dekorera några apelsiner oxå, så det förhoppningsvis luktar lite gott. Sen ska det kokas knäck o gå till BG o låsa upp min mobil så jag kan använda den hemma. Min Nokia är död, så den kan jag inte använda mer än att bara ha igång.

På fredag ska Osmin på röntgen, tror jag det är iaf. Efter det ska vi på stan o köpa en kamera o Osmin ska väl försöka hitta nån julklapp till sin mamma.

Jag tänkte städa ur min garderob oxå o se om det är nåt jag inte vill ha längre. Det får mamma ta med sig hem till sig själv o syrran. Fast syrran får nog vänta lite tills magen är liten igen. Nu blir den nog bara större o större! Bäbis bäbis!!

Jag längtar som en liten unge till julafton, till Kalle Anka, ljusen o MATEN!! Önskar att min Osmin kunde vara med mig.

Min första vecka är nu mer eller mindre fullbokad. På lördagen skulle jag vilja gå ut, eller nånting iaf. Söndagen kanske blir uppbokad av en jultallrik med mormor, mamma o Bengt. Måndagen blir det glögg med Anna hemma hos oss. På tisdagen, har jag bestämt nu, ska jag till Kattis o pyssla. Onsdag till fredag är jag i Härnösand med Emelie o Regitze o har det bra. Längtar!! Lördagen är fullbokad med alla mina vänner. Det kommer att bli en kanon kväll! Sen är det dagen före doppare dagen. Man kanske borde ta det lite lungt där, får se vad som händer. Efter julafton har jag inte en minut planerad. Galet. Anna-Karin ska nog komma hem strax innan jul, frågan är hur länge hon stannar. Hoppas man får chansen att träffa henne!

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men! trodde att du hade varje minut inplanerad hela tiden efter jul med? Fast du e ju inte hemma så länge efter men vi kan väl hitta å nå då??
Har iofs lite o pyssla med i skolan men har alltid tid för dig;)

2007-12-04 @ 15:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0