Ve o fasa!

Jag har slängt mina FIF byxor! Jag bara gjorde det, utan tårar. Trodde väl aldrig den dagen skulle komma. Jag köpte dom nog genom fotbollen när jag var 10 kanske. Det kan inte ha vart äldre iaf. De hade världens reva i baken o vid fickorna o vid fötterna var dom helt sönder gådda.

Jag har mer eller mindre provat alla mina kläder när jag städade min garderob. Det blev inte alls mycket som ska med hem i resväskan, kommer säkert inte använda hälften jag tar med mig ändå. Det är lika bra att det inte är för mycket, för annars blir det problem med alla julklapparna. Det blev en väldigt proppfull Tesco påse med kläder till mor o syster som mamma får ta hem när dom kommer. Liz hade fått kläder av nån oxå som jag ska få, så då får vi se om det blir lite till som mamma får med sig hem. Upptäckte oxå att jag bör köpa strumor. Typiskt att jag inte visste det när jag var på Primark här om dan..

Jag har inte packat ner kläderna än, väntar tåligt på att sista kläderna ska torka. Jag terror torkar dom nu framför "brasan", det tar sin tid.

Innan jag började med min julstäding i garderoben fick jag ta o hacka upp lite vitlök o chilli till morgondagens middag. Det blir marinerade kotletter o bakad potatis. Gott! Sista middagen hemma på ett tag. På fredag hoppas jag dom serverar frukost på Weterspoon på Heatrow. Dom bör göra det till tolv, men man vet ju aldrig med flygplatser. Efter det slog jag in Osmin julklappar o hans julklappar till George (far) o Chris, (svåger).

Jag måste springa ut o köpa en nagelfil imorgon. Jag tycker jag köper en ny var o varannan vecka. Tur att dom är fina iaf. Jag ska köpa en glasfiberfil (tror jag dom är iaf) på Kicks när jag kommer hem. Dom ska tydligen vara livslånga, vilket jag tycker låter underbart! Nåt för Tomten kanske? Jag väntar o ser vad som händer.

Imorgon ska jag även försöka packa min väska o handbagage. Sen får jag ta o plocka undan lite o damma så jag kan damsuga o torka golv när Osmin gått på jobbet. Skriva julkorten vore ju en bra idé oxå kanske..

Osmin o jag har prata lite om nyår o vad vi kan hitta på o jag tror nog att vi ska kunna få till nåt äventyr med mor o far. Om dom orkar vara vaken så sent o länge. Det värsta med nyår är väl att alla är överallt, så man kan ju inte direkt äta när man vill om ska äta ute. Oh, well, det är ett tag dit än. Blir nog skoj ändå.

Sovdax kanske.. Ja.

Love, Angela.


Kommentarer
Postat av: Emelie

ja jag vet vad det innehåller, en felstavning bara. men tack, jag är precis likadan.

2007-12-12 @ 14:27:32
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0