Dagens.

Idag fick jag klaggomål, att jag städar för mycket, av Osmin. Jag städar undan hans grejer så han inte kan hitta dom. Stackare. Det han skulle ha idag städade jag bort för allt för länge sen, så när jag såg det han skulle ha, var det inget jag kände igen iaf. Han har ju så mycket jox, jag har inte så mycket än, mest gemensamma grejer. Jag hinner nog komma ikapp.

Imorgon är det äntligen Svenska kyrkans julmarknad. En liten bit bort ligger en svensk affär så vi ska dit o titta lite med. Sirap ska med hem iaf. Förhoppningsvis säljer dom knäckformar, annars lär det stora knäck. Korv med bröd o även en köttbullemacka med rödbetssallad i kyrkan skulle inte sitta fel heller.
 
Skrev äntligen mitt brev till pappa om tider när jag kommer till tågstationen så han inte väntar hela dagen. Ska skicka det imorgon. 20 dagar kvar nu!

Middag idag, igen, blev bakad potatis, som vi redan ätit två gånger den här veckan. Idag blev det jätteräckor till, stekta i smör, vitlök, chilli o champinjoner. Gott!

Nu är det paus i X-Factor innan resultatet kommer. Sen får vi se om det är nån bra film på tv. Ska tända lite värmeljus o popcorn blir det nog med. Mys mys!

Osmin jobbar sin sista natt. Han var ledig i söndags o redan har hela veckan gått. Det gick himla fort! Stackarn ska hålla sig vaken tills vi kommer hem från julmarknan. Vi får se hur det går med det. Han kommer nog hålla sig vaken med korv med bröd. Förra året då vi var där åt han korv för första gången i sitt liv. Det tog inte många sekunder innan han köpt två till.

Skriver nog imorgon när Osmin sover efter allt spring om dagen.

Puss o kram

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet väl att allting ska ligga framme, helst även hårdbröd och smör oxå på bordet utifall, för det kan vara jobbigt att plocka fram, det är ju bengans filosofi // Mamma

2007-11-26 @ 11:05:50
Postat av: Anonym

Jag vill oxå ha jätteräkor och vitlök nånting, gu sååå gott, det får du fixa när du kommer hem nån kväll.

2007-11-26 @ 11:08:01
Postat av: Magda;)

Älskling!!! Ge karl STRYK om han klagar för att du städar eller sexvägra,hahahaha!!!! D brukar funka d med;)Han ska väl bara var jäkligt tacksam över att du fixar o donar!! Snart ses vi:)

2007-11-26 @ 16:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0