Förkyld.

Fahitan var underbart god. Jag åt två, medan Omin bara åt en. Hans lilla förkylning verkar ta bort hans apptit. Det är det närmaste tacos man kan komma. Osmin är inte så förtjust i tacos, fast han har bara haft den en gång, hemma hos mamma. Då tog han bara sallad o lök tror jag. Han visste väl inte vad det var. Stackars liten. Jag skulle vilja ha tacos, men det är lite tråkigt o hacka upp alla grönsaker för en person. Det blev rester kvar till en till fahita som jag ska mumsa på senare o njuta ytterligare en gång.

Igår på kvällskvisten satt jag i sängen med tusen servetter omkring mig o snöt min hela tiden. Jättejobbigt. Inga pussar då inte, kunde ju inte andas.

Det var rätt mycket folk ute på igår kväll som knackade på hos grannen, över gatan. Tyvärr såg jag inga pumpor nånstans. Alla hus var bäcksvarta. Dom kasnke inte ville ha besök av spöken som skulle ta allt deras godis. Ja förstår dom!

Osmin kom hem igår med massvis med frukt. Det var nån som kom med en låda frukt till vakterna o Osmin var ensam då han tog emot det, så han tog massor av bannaner o äpplen o nåra mandariner.

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0