Första November.

Det här året är snart slut. Känns lite jobbigt. Känns som att jag bör vara hemma i Sverige. Det är väl det jag är van. Jag får ju åka hem om 43 dagar.

Min förkylning försvann lite under natten, så jag måste inte snyta mig lika ofta. Huvudvärk har jag däremot o kroppen känns trött. Vill helst sova igen. Jag har tagit mig en varm kopp med den underbara svartvinbärs medicinen. Jag tror nog att det var Weronika som vi fått förkylningen ifrån.

Jag ska bara vara lat idag o hoppas att jag blir frisk då. Tvätta, diska o laga mat ska det bli iaf. Det ska lagas bakad potatis idag. Osmin tog det viktiga beslutet om att vi bara ska äta en bakad potatis med en panerad kyckling till det. Sallad o nåt gott på potatisen ska det oxå bli. Längtar redan. Det är bara att hålla tummarna att våran ugn vill vara snäll o baka potatisen jämt o inte bara på ena sidan. Ska bli spännande. 

Nu är det nog dax för frukost, har inte ätit det än för jag vill inte röra på kroppen. Sen kanske jag bör sova lite till, så jag blir lite pigg.

Love, Angela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0