Inbjudan.

Mike kom förbi med en inbjudan för nån dag sen till deras gemensamma väns överrasknings fest. Så vi ska dit ikväll. Jag har träffat födelsedagsbarnet en gång inne på Tesco, men det är ingen jag kommer känna igen. Efter nån drink läre jag vara supertrött med min förkylning. Måste komma ihåg att inte ta nå alvedon innan vi går bara.
   Jag känner mig helt slut. Osmin rignde o väckte mig vid tio i morse, blä på honom. Jag ska stryka lite kläder, vilka vet jag inte än, har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Osmin jeans är nytvättade o inte torra, så det ska bli kul för honom ikväll. Osmin kommer att vara stilig som alltid medan jag kommer se lika tråkig ut som vanligt. Jag hinner nog bli slutkörd innan jag är klar med att duscha, fixa hår o smink. Kläder.. åh, allt låter så jobbgt med den här förkylningen, men jag ska gå!

Hoppas ni är friska!

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Denise

tack så jätte mkt :]
Kram.

2007-11-05 @ 06:56:54
URL: http://MotherAndSon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0