Jag ska bli Moster!

Syrran ringde härom dagen!  Hon har en bäbis i magen! Min storasyster ska bli mamma! Åh, så glad jag är! Jag vill köpa bäbis kläder o leksaker redan nu, men bäbisen kommer inte förän i maj. Jag får vänta lite med det. En resa hem för att se den lille när den än nykommen blir det nog.
image43
De lyckliga blivande föräldrarna!

När hon berättade för vår systers barn blev Tilde jätteblyg o visste inte vart hon skulle ta vägen. Tuva trodde inte alls på det, sa bara Nä, hela tiden.

Kattis sa oxå att det blir jul hemma hos henne. Det kommer bli så mysigt där ute i skogen. Nina o Ola, Kenneths syster o svåger kommer nog oxå. Dom är så mysiga så allt kommer vara extra mysigt. Ni kan bara inte förstå vad jag längtar till julafton. Jag som aldrig varit så interserad av jul, men nu när man är borta vill man ha allting.

Sen ville hon oxå att vi pysslyar lite innan julafton. Kan tänka mig att det blir mycket klippa o klistra då hon älskar sitt scrapbooking. Allt som jag rör kommer se ut som om en två åring gjort det.

Vi får se om det blir att mamma o jag gör lite julgodis oxå när jag kommer hem.

Jag är rätt uppbokad nu innan jul, har inte många lediga dagar nu. KUL!

Love, Angela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den 17/12 är det glöggkväll, har Anna bestämt hemma hos oss, alkoholfritt !!!

2007-12-03 @ 13:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0