Lite till.

Måste bara skriva lite til innan jag går ner till köket. Känner mig inte ens hungrig.

Idag är det sexton dagar kvar, det är ingenting!

Jag var till Woolworths idag igen, för att kolla om dom fått hem mina stjärnor, men icke! Det är glud stjärnor, gjorda i nåt tunt plast likande matrial. Dom kostar 20p, vilket är nästan tre kronor, så det är bra billigt skit, men dom är fina! Man kan inte ha lampor i dom, men jag vill ändå ha åtta stycken så jag kan ha två i varje fönster, men förtillfället har jag bara fem. När vi köper en kamera ska jag ta kort dom. Jag vet inte ens vart jag ska ha min ljustake. Vill ha den i ett fönster, men då får jag ju aldrig se den då gardinerna alltid är stängda. Känns inte rätt att ha den nån annanstans. Vilka probem!

Imorse var det nästan varmt hemma hos oss. Jag vaknade o klev ur sängen i bara nattlinne o jag tänkte inte ens på det. Det var verkligen längesen som vi kunde göra det känns det som. Nu är det lite kallt igen. Jag sitter iaf inte under täcket idag, men näsan o händerna är lite kalla

Osmin har ju varit ledig, söndag, måndag o tisdag, då är det helg för oss. Jag ska berätta lite om vad vi gjort, fast inte nu. Förhoppningsvis senare, annars imorgon. Ikväll spelar Liverpool nån viktigt match, om dom fölorar så åker dom ut ut nån Cup eller nåt sånt. Själv ska jag se på Ugly Betty.

Love, Angela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0