Nya planer.

Mina middagsplaner med potatis gick åt pipan när Osmin fick bestämma mat. Han tyckte vi kunde äta ute nu när vi bestämt att vi inte ska flytta än på ett tag. Han fundera först på take away, men det är ju fredag o allt, så Weaterspoon it is!

Jag åt lunch för nån timme sen o jag vet inte om det var nåt dåligt jag åt för jag känner mig inte alls bra. Hoppas det går över.

Jag vet inte om jag skrivit nåt om att inte ska flytta. Vi ville helst flytta så fort som möjligt, pga kyla, men ju mer vi tänkte på det, ju mer kom vi på som skulle krångla till det. Den nya planen är att flytta innan nästa höst, som egentligen var den ursrungliga planen. Så nu önskar jag mig ett jobb i julklapp, så vi kan spara ihop lite kosing så vi kan flytta. Fast jag har en känsla att min första lön inte kommer att bli kvar länge. Shopping!

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var var WEATERSPOON
NÅGON STANS, ÅT VI OXÅ DÄRIFRÅN ??

2007-12-03 @ 13:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0