Saknar!

Jag saknar mig Osmin extra mycket idag. Ikväll är han "ledig" tills han börjar imorgon kväll. Jag ska göra bakad potatis o färdig köpta panerad kyckling till middag. Super mumsigt! Osmin vill nog ha ost på sin potatis o jag tror nog jag nöjer mig med smör, men colwslaw är ju ruskigt gott. Vi får se vad som händer.
   Sen är det Ugly Betty kl 21, så då får Osmin lida en timme. Fast om jag kommer ihåg rätt så är det fotboll ikväll, så det blir nog jag som får lida o se på Ugly Betty på reprisen på fredag eller söndag. Tur att det är många repriser.

Vad var det mer jag tänkte på..

Hotmailen verkar vara på strejk. Det går inte att maila, det står att servern är upptagen. Men lägg på då, eller nåt. Som om jag fattar vad det betyder.

Imorse kom Stuart förbi o klättra upp på taket. Härom natten då det kom vatten in över sängen blåste det rätt mycket oxå, så Stuart sa att det inte var en läcka utan det var "overflow". Vad kan det heta på svenska då tro.. Det var för mycket vatten helt enkelt som blåste dit det inte skulle komma.

Jag bara måste ta o skriva ett litet brev till pappa om tider o så när han ska hämta mig. Det är inte mycket tid kvar nu, så det är bara att hoppas att posten går fort fram. Måste ta mig tid o skriva det bara..

Nu ska jag leta fram nåt att mumsa på.

Love, Angela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0