Två veckor kvar!

Mormor ringde. Jag skulle ha ringt henne för några dagar sen. Hon lät inte så glad/pigg, jag vet inte vilket. Hon verkar inte alls må bra. Hon fick några tabeltter från läkarn förra gången, men hon säger att dom inte hjälper. Mamma skulle dit idag o sätta upp julgardinerna. Känner mig superdum som inte hann ringa först, men jag får väl skylla mig själv. Jag tänkte ringa henne igår, men då adventstädade jag mest hela dagen. Sen blev det lite för sent.
 
Jag fick upp lite julsaker igår, men jag behöver nog lite hjälp av Osmin med resten. Jag tvättade en massor oxå. Jag får riktigt planera tvätten. Jag har bara plats för en maskin på torkställningen, så en maskin med sängkläder får hänga på köksstolarna o en maskin med jackor o skjortor o min morgonrock får hängas upp på hängare. Nu kommer det ta ett tag innan det torkar..

Fjorton dagar kvar idag! Jag måste göra lite knäck nu nån dag. Tänkte ge lite till Stuart o frun o till Osmins familj. En liten julgest så där. Lite svenskt julgodis har väl ingen dött av.

Jag har fixat mer med mitt CV idag. Jag tror nog att det bara är förklarningarna på engelska som behövs lite hjälp med. Annars så ska Osmin få kolla så allt ser riktigt ut.

Jag är hungrig, men jag vet inte vad jag ska äta. Till middag vet jag inte heller. Samma problem varje dag. Nånting med potatis skulle vara gott.

Jag ska ta o skriva om förra helgen sen, det är på tiden nu.

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0