Vilken smäll!

Jag hörde precis en smäll. Sen skrek nån. Jesus! Det lät precis som att nån föll ner från byggställningen över gatan. Det var en cyklist som cyklade över vägen i korsningen utanför mig, samtidigt kom en taxi o körde rakt in i honom. Folk kom från alla håll o ringde ambulans. Nu är det en polisbil här o nån kollar så han är hel. Förhoppnigsvis kommer väl en ambulans snart. Att inte Stuart o frun kom ut i samma stund är ovanligt. Dom brukar vara på plats o hjälpa till. Taxichaufförn ser lite otålig ut.

Tänk om det vart i Forsa, alla skulle prata om det i en vecka. Här kommer det inte ens stå i tidningen. Kanske i taxichaufförns papper.

Hälsingar från London!


Update: Ambulansen är här nu o tar hand om karln. Det står en massa folk runt där nu, alla röker. Ser skit dumt ut!

Kommentarer
Postat av: Magda:)

Gumman,dags o komma hem nu kke???:)
jag vet då inte om jag vill bo i London;)
Vill ju kunna cykla som folk,hihi!!!=)

2007-11-28 @ 17:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0