Bäbis!

Igår satt vi i sängen o såg på Ugly Betty. Circa 20 minuter in på programmet fick Osmin ett sms, från sin syster Sonia. Det stod: Hey Osmin, you are going to be an uncel. Love Sonia x x. Sonia ska inte kunna få barn egentligen, något hon vetat om större delen av sitt liv.
   Hon är gift sedan två år tillbaka med Chris o dom har en super liten, men mysig, lägenhet. Osmin ville tro på smset, men visst väl inte riktigt om han kunde. Han svarade med ett kort sms, What? Han fick snabbt tillbaka ett sms från henne: You read correct, you are going to be an uncel in 7 and a half months time. Jag blev superglad! Jag älskar små bäbisar! Nu är det bara att hålla tummarna att hennes kropp inte stöter bort deras mirakel!
   Osmin fick ta o ringa henne o fråga om hon skämtade. Det gjorde hon inte. Jag tror dock att jag var gladast av alla, jag är fortfarande helt studsig av lycka! Sonia sa att Liz redan planerade allt hon kunde göra med detta lilla mirakel. Jag tror inte att Liz är sån som stickar o en symasin har hon inte ens.

        

Så här fina ungar har jag hemma! Tilde 6 år o Tuva 3 år. Mysigaste man kan få tag på!

Vid det  här laget fick vi se på Ugly Betty på E4 +1, samma kanal med samma program, fast allt en timme senare. Sen var det dax för What about Brian, trodde jag. Vet inte vart han har tagit vägen. När jag tänker på det har det inte varit reklam för programmet på länge. Stackars mig! Jäkla Brian. Jag som sett framemot det hela veckan. Då såg vi att det var en film som började ist, så vi såg på den, men det såg ut som att det var i slutet på den, men det började ju just. Dumma vi fattade först då eftertexten kom att det hade varit nyheter emellan.

Love, Anglea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0