Chokladsås.

Idag tog vi bussen till Bethnal Green för att veckohandla på Tesco. Osmin var trött och jag hungrig, det var ju ändå vid två vi kom iväg. Vi sprang in på KFC, fett och mumsigt. Sen måsta jag ta ut pengar som Osmin sen måsta sätta in på sitt konto så jag kan köpa mina flygbiljetter. JIPPI! Mitt sabla VISA kort funkar aldrig att handla på internet med. Blir galen!

Handlingen var lika kul som vanligt. Dom har så mycket spännande i affärerna här, så jag måste titta på allt. Nästan £32 blev det och ändå ingen mat. Blir det inte alltid så? Vi fick iaf med oss en bytta med glass som var för halva priset, äkta vaniljglass, mmmm! Så god o krämig, så du kan inte tro. Mamma fick med sig en sirap till mig när hon var här, så jag kunde äntligen göra syrrans chokladsås. To die for!

Osmin lagade mat idag, wok med ris. Sen serverade han upp det och gav mig universums största lass, som om jag vore i etthockey lag eller nåt. Han hade minst lika mycket, men jag orkarde bara inte. Gott var det iaf. Tur att man har gett sig i in ett förhållande med en föredetta kock. Sen slogs tvn igång o fotboll på varenda kanal nästan. Manchester U mot Roma. Heja dom som vinner! Annars så hejar vi på Liverpool. Liverpool spelar imorgon, men då jobbar Osmin, men dom visar det på Sky ändå och det har inte vi. Man kan gå på puben som alla andra gör, men Osmin kan lika gärna lyssna på radion eller kolla text-tv varje hundradels sekund.

Jag ska se på ett avsnitt av Sex and the city nu. Slappna av lite med de bästa flickorna. Sen vid halv tid av matchen måste jag bara boka mina biljetter hem. Jag har kollat upp tider och priser, kanon priser för jultiden! Jag ska vara hemma i två hela veckor, ska bli så kul. För nån dag sen fanns det inte ens biljetter på Sj för det dagar jag ska åka, men idag finns dom igen, ännu billigare än jag hoppats på! Flyg och tåg för under 2000kr, det är ett kanon pris!


Love, Angela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0