Cilla.

När jag kom ut på internet o msn idag var Cilla där. Min älskade lilla vän! Det är inte ofta man ser henne där. Hon pluggar i Skinskatteberg till nåt inom skog. Jag vet inte så noga. Hon hade ingen ro att plugga just då, så då fick jag prata lite med henne! Hon o klassen skulle iväg på klassresa, igen. Dom verkar inte göra annat. Jag tyckte dom just kom hem från Umeå. Den här gången skulle det bli Skåne. Kan tänka mig att det är skillnad på träd o mark i Umeå o Skåne.

Jag märkte ju när jag la upp kort på mina andra vänner att jag knappt har några kort på Cilla. Jag har nåt gammalt suparkort, som kanske inte är allt för vackert. Så hon lovade att maila mig några efter klassresan då hon hade sin egen dator. Ett litet kort på oss två från mitt 18års kalas ska jag väl kunna bjuda på.

                        image19
                         Jag och Cilla

Love, Angela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0