En bra dag!

Det är en väldigt bra dag idag.

Min lilla älskade pojke mår mycket bättre idag. Tack o lov! Just nu sover han igen, han ska iväg på jobbet idag, kl 18. Han ska jobba två nätter till sen är han lite ledig. 
   När vi vankade i morse hoppade vi över gatan till hörn kiosken o köpte lite nybakade frallor. Lyxfrukost. Lite sallad o paprika på det, mums! Fixade lite varm o´boy till det med, för jag var lite frusen.
   När jag öppnade dörren när vi skulle gå ut slogs jag av luften. Kall, frisk höstlust, det luktade riktigt höst. Åh, vad glad jag blev! Osmin bara muttra o fatta ingenting. Det är väl inget han tänker på. Jag har väntat o väntat på att denna dag skulle komma! Äntligen!

Prata lite nyss med Emma igen. Det känns bra o se sina vänner på msn ofta. Fick henne att kolla in min blogg. Hon verkade fundera i en hundradels sekund o sen fixade hon en egen blogg. Så kul att hon gjorde en. Då har jag lite att läsa. Jag tycker om att läsa Magdas blogg, hon har så mycket för sig, skola, jobb, ny lya, vänner o fester. Ojoj! *avis*

Just nu sitter jag i sängen o fryser om händer o näsa. Det är rätt kallt här inne idag, har inte kollat på termometern, men det är säkert 16 grader iaf inne. Jag är van med minst 21 grader när Bengt eldar, så det är lite skillnad. Jag skulle kunna dra igång gasolvärmen, men det har bara inte blivit av ännu.

Jag tror att det är dax att börja dona lite här nu. Bädda går ju inte, men diska lite o skriva matlista kanske. Några förslag på mat? (kommentera) Tvätten kanske ha torkat, men det tvivlar jag på, det tar sån tid i den här värmen.

Love, Angela

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter som att du har det bra iallafall, är osmin frisk nu?
intressant med blogg, har aldrig sett någon tidigare.
Vi ska till fjällen i helgen med husvagnen, och troligtvis frysa ihjäl.
Vad roligt att hon ska få barn, hoppas att allt går bra, när blir det?
ha det bra, fortsätt skriv, kramisar syster

2007-10-18 @ 20:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0