En månad.

Jag gjorde min blogg den första oktober. Idag är det den sista. En hel månad har jag bloggat. Får se hur länge till jag orkar hålla på. Jag har inte så mycket annat att syssla med så det blir nog ett tag till.

Idag sitter jag o längtar tills jag kommer hem. Jag vill på Jambo o dricka te o prata skit med mina vänner. Mysigt värre. Känns fortfarande som en evighet, mest för att jag inte får packa än. Fast 44 dagar är ju ingenting. Det kommer att rusa förbi fort som attan. Jag måste skriva ett CV innan dess. Jag känner mig helt snurrig i CV:ns värld. Speciellt när det ska vara på engelska. Helst ska man väl ljuga lite oxå, som alla andra så man får det där jobbet.
   En av Osmin jobbarkompisar kände nån som jobbade inom Tesco o ville lägga in ett gott ord för mig. Det tycker jag var himla snällt. Jag vågar inte hoppas att det kommer att hända allt för mycket, men jag är glad över tanken. Håll tummarna för mig!
   Osmin tror att han är på väg att åka på influensa, eller iaf förkylning. Skickade med honom halstabletter o små påsar med ett pulver dom man blandar med vatten o det "förhindrar" förkylinigar o annat. Känns som jag oxå åkt på en förkylining. Lite snorig o halsen är inte som vanligt. Vi har väl pussas för mycket o smittat varann.

Idag ska jag försöka komma ut på en liten promenad o sen svänga in på marknadsgatan o handla lite. Sen måste jag nog dona lite med alla mina 20 naglar. Dom ska bli så fina så.
   Det blev mat kvar sen igår, så det blir min lunch. Jag har läntat sen igår. Mumsigt gott! Frågan är väl vad man ska äta till middag idag. Jag funderar på fahita, för det är ju så gott. Allt låter så gott idag.

Love, Angela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0