Kallt.

Värmen är på för full rulle. Jag tror inte man vet hur lyckligt varm man är förän man går in i badrummet, där är det svinkallt. Stuarts egenhändiga modell av ventilation är i from av en fem centimerter öppen springa mellan fönstrena. Så badrumsdörren hålls stängd. Jag har nyss satt på min mammas stickade sockor för mina tår var som is. Det känns redan bättre.

Till frukost i dag blev det gröt, jag måsta ha nåt varmt i mig, till det blev det lite tv tittande nere. Det var absolut ingenting på tvn, så då fick jag passa på att tvätta. Jag kan bara inte förstå varför Osmins skjortkragar o nere vid handen blir svarta. Ser ut som om han skulle jobba nere i nån kolgruva. Inte går det bort i tvätten heller. Några förslag på hur man får bort det?

Jag skulle behöva damsuga idag, men det får vänta tills Osmin vaknar eller tills han gått iväg på jobbet. Skulle kunna göra det nu, men han har inte öronpropparna i idag, så jag får tålmodigt vänta. Huset mittemot håller på att byggas, ska väl vara klart snart, är nog bara insidan dom ska fixa klart. 50 lägenheter tror jag det ska bli där. Idag spelar dom musik så högt att jag bara väntar på att Osmin ska vakna. Men han sover så tungt, han lär nog somna om efter alarmet kl 3 oxå.

Love, Angela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0