Kamera.

Jag tycker det ser så tråkigt ut på min blogg när jag bara skriver o inte lägger med nå bilder. Vet inte vad jag ska ta med för bilder. Alla andra har ju digitalkameror o knäpper kort som om dom inte gjort annat. Vi måste bara försöka skaffa oss en egen. Fast för att få kort på kamerna måste man göra nåt oxå, det har vi inte varit så bra på nu när Osmin jobbar. Snart så är han ledig i massor.
   Jag är så bortskämd med att alla har en digitalkamera vart jag än går. Jag har en vanlig kamera, den är bra. Jag har en filmrulle i den nu sen gud vet när. Jag har knäppt fem kort med den rullen. Förr knäppte jag jättemycket, men då var det inte digitalkameror överallt. Det bästa med vanliga kameror är ju att man kan sätta korten i en fin ram. Med digitalkameror kan man ju ta tusen kort o ta bort alla utom två om dom är dåliga. Oh well.

Till middag blev det maten Anna-Karin bjöd på. Receptet står på kokosmjölks burken. La till lite extra ingredienser som vitlök, chilli o svamp. En grönsaksbuljon oxå. Supergott blev det!
   Annars idag var jag lite lat. Sen traskade jag ner till Stuart o Moira. Dom blev så glada så att se mig igen. Jag har bara inte orkat gått ner dit sen dom kom tillbaka förra torsdagen. Jag satt där i två timmar. Försökte komma därifrån med att säga att jag skulle gå upp o äta lunch, men Moira tycke att jag kunde äta lite hårdbröd o ost hos henne. Så jag gjorde väl det då. Sen när jag kom tillbaka upp tvättade jag två maskiner o diskade lite o plocka lite grejer som låg överallt.

Nu sitter jag o Osmin i sängen. Det är nån gammal brittisk komediserie på tvn o jag skriver här. Ska se om jag kan hitta nån bild att lägga ut nu, så min blogg blir fin.

image23

image24

Bilder på oss i September förra året, när vi började träffas. Osmin är på väg till tågstation med mig efter en helg hos honom.

Love, Angela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0