Klubba.

När jag var o handlade nyss såg jag att dom hade klubbor som jag brukade tussa på när jag var lite mindre. Min favorit var den oranga, den smakade ananas. Den hade dom inte, men blå hade dom, vet inte riktigt vad det är för smak på den, blåbär kanske. Jag älskar det vita delen, det blir bubbligt på nåt vis. Det blir nog flera såna nångång.

image25

Jag köpte även sallad till fahitan ikväll o bakpotatis till imorgon. Jag tyckte dom var så små så jag måsta köpa två. Osmin vill ha ost på sin o jag velar mellan colwslaw, creméfresh o krispig bacon. Skulle ju vara bäst med skagenröra. Eller man kanske ska nöja sig med vitlökssmör. Vet inte riktigt än om vi ska ha nåt till, som panerad kyckling. Det beror väl på o vi äter en eller två potatisar. Osmin får ta o bestämma det. Såna viktiga beslut tar inte jag. 

När jag ändå var o handlade gick jag in på "apoteket" o köpte fler påsar med sånt pulver som förhindrar förkylning. fem stycken med svartvinbärssmak o fem stycken med citron o honungssmak. Inte alls billiga. Förhoppningsvis hjälper dom, känns inte som att Osmin behöver en förkylning oxå. För mig spelar det ju ingen roll. Jag är redan snorig o känner att jag vill nysa hela tiden.

image26image27


Love, Angela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0