Måndag.

När jag vaknade i morse kändes det så tomt. Osmin var på jobbet sen länge o jag saknade honom så innerligt. Jag var inte ens hungrig, inte förän vid ett, så då blev det frukost. Gröt med sylt.

Idag känns som en typisk dag att få sitta hemma hos Anna o mysa o dricka en kopp gott te. Det kanske kan bli verklighet när jag kommer hem. Frågan är väl om det kommer att finnas tid. Alla ska ju träffas o helst ska alla träffas mycket.


Anna

Jag tog mig en liten promenad för min lunch. Hade tänkt gå till Argos affären för att se om de burkar jag såg där i lördags var kvar. Hade oxå tänkte se om det var nån av de små affärerna hade nån chilli. Men Osmin hade tagit med sig alla pengar, så jag gick en lite promenad runt hela shoppinggatan ist. Så imorgon ska jag väl få med mig lite pengar o se om jag kan få mig några riktiga fina köp. Vill så gärna prova med lite chilli i min mat. Läste om chilli i min stora kokbok o det stod att det fanns så stark chilli att man helst skulle ha plasthandskar på sig när man håller på med den. Inget jag tänkt prova på iaf. Jag ska försöka få tag på spansk chilli.

Kom just på nu när Emma kom online att Anna-Karin varit hemma över helgen. Ville oxå vara hemma o ha det bra med mina vänner. Snart så! Om 53 dagar är jag hemma igen. Vi ses då!

Love, Angela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0