Mitt hem.

Jag vill verkligen iväg på IKEA o bara plocka! Jag vill så gärna har lite färg teman i de olika delar av vår lägenhet. Överallt är det gult o rött. Väggarna är ljust gula, jättefin färg, men de skulle behöva ett lager färg. Osmins pappa är målare o sa att han kunde göra det. Stuart sa att han inte ville det för han var stolt över lägenheten eftersom han byggt upp allt från grunden. Förståligt, men han själv ha ju kunnat måla innan vi flytt in.
   Det röda finns i gardinerna o i sofforna. Känns som man måste matcha det överallt. Skulle kunna köpa nya gardiner, men det är sju fönster här o takhöjden är inte den lägsta. Det blir dyra gardiner för nån som inte har pengar. Jag antar att det bara är att drömma vidare till jag vinner på lotto.

Love, Angela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0