Ont.

Osmin har ont i kroppen. Benen o på sidan av magen. Stackarn! Han har inte alls varit bra idag. Jag tycker han ska åka till Akuten, men han vill vänta o se om han är bättre imorgon, om inte så har han lovat att åka på Akuten imorgon. Han ringde på jobbet o sjukanmälde sig tidigare idag, han ska egentligen jobba natt. 

Under förmiddagen var han så förbannad att han måste ha ont. Slog i bordet o stampa i golvet! Efter några timmar fick jag äntligen honom tillbaka till sängen o då har det gått bättre. Han har sportkanalen på tvn o vilar mest. Sover till o från. SydAfrika spelar rugby mot England nu, finalen. Vet inte riktigt hur det går, för han lyssar på radion på tvn. Vi har inte SkySports.

           

Här hade Osmin inte ont, bara gött! Dessa vackra bilder är från i sommars när vi var på semester hemma i Sverige. Osmins första riktiga semaster någonsin. Han trivdes nåt så enormt! Lika bra det för nångång är det han som får flytta till Sverige med mig.

Bild 1: Fem-kamp på syrrans 30års kalas. Alla älskar Osmin! Han missade målet, dock. Pinsamt!
Bild 2: Glass, hemma på mammas altan i sommar värmen.
Bild 3: Fångat sin första fick nånsin, när vi var ute i stugan.
Bild 4: Osmin är i havet, första gången på över 20 år.

Han är så söt min lilla pojk! Håll tumarna att han blir bättre snart!

Love, Angela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0