Övertid.

Det är tråkigt utan min kärlek hemma. Han jobbar mycket övertid den här månaden. Fem dagar övertid. Låter inte mycket, men nu på 16 dagar kommer han ha en dag ledigt. Han behöver mycket ledigt, han måste få sova o vila kroppen. Han har bestämt att nästa månad ska han inte ta på sig nån övertid. Klok pojke!
   Igår kunde han knappt somna, stackarn. Han som går upp kl fem på morgonen. Jag frågade om jag kunde göra nåt, leka med hans hår eller nåt, det funkar alltid på mig. Jag fick prova, men han sa att det inte funkar lika bra på honom. Efter det somnade han nog rätt snabbt ändå, men då var klockan efter ett.
   Idag när han kommer hem blir det middag, dusch o hopp i säng! Vare sig han vill eller inte. Igår kom han hem strax före 20, middag blev det i sängen. Då tog han tåget, idag skulle han ta bussen, så jag får vara glad om jag ser honom före 21. 

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0