Parken.

Jag tog på mig skorna o halsduk igår o gick ut. Precis då kom Stuart tillbaka från en leverans. Man kan nog inte bara heja o fortsätta gå när man stöter på honom. Han vill så gärna prata o både han o hans fru Moira tycker att jag är trevlig o snäll. *änglalik* Han frågade vad jag hade för mig osv, för vi har inte sett varandra på ett tag. Jag sa att jag inte gör mycket, men att jag var på väg till parken. Då tyckte han att jag skulle komma in på en kopp te först. Dom snacka på som alla andra engelsmän. Efter en stund måste Sturat leverara en madrass. När han kom tillbaka tyckte han att han borde visa mig runt runt om parken. Så vi hoppa in i hans skåpbil och vi åkte bakvägen runt parken. Den parken är himla stor, det säger jag bara. Jag har tydligen bara varit på en bråkdel av den. Innan jag klev av fick jag en kartbok över London för han hade en extra. Det var snällt för Osmins gammla saknar nog hälften av sidorna.

Jag hade med mig Liz digitalkamera till parken för att se om jag kunde ta nåt kort på hösten, men den var inte där heller. Tråkigt. Jag hittade några lönnträd som hade tappat sina gula löv som jag gick runt o drog fötterna i. Låter så mysigt med prassel av löv på hösten. Det blev inga kort av det dock.image7
Ett vackert träd från Skottlands resan.

När jag kom tillbaka hem fixa jag lite lunch av nån slags pyttipanna. Rätt gott. Det var en film på tvn så jag passade på att se på den. Den var inte så värst bra, Another Day.

Jag fick äntligen prata lite med Emma på msn igår. Det är inte alla dagar. Fick mig en förklaring oxå, att hennes bredband inte fungerade. Det verkade ha krångla ett tag. Tur för mig att hon hittade hem till sin mamma o pappa så vi kunde prata lite. Det är så skönt o få veta att hon ha det bra.

Love, Angela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0