Pizza.

Igår till middag blev det två små pizzor, en var. Superbilliga pizzor som vi köpte nångång förra veckan. Trodde väl aldrig att dom skulle vara så goda som dom var. Fluffig deg o massvis med ost. Prisa dessa billiga pizzor! Till det blev det sallad, morötter o paprika. Osmin ville även ha vitlöksbröd så han fick en avokado istället. Lite nyttig kan man väl försöka att vara. Önska oss lycka till!

Osmin hoppa iväg på jobbet som vanligt kl sex. Själv vaknade jag inte förän strax efter nio men vägra gå upp före tio. Dagarna blir så långa om man går upp tidigt för att göra ingenting.

Det verkar ha regnat i natt o det har små duggat hela förmidddan. Det ser ut som att det börjar bli höst. Träden är mest gröna ännu, men vissa träsorter verkar ha ändrat färg fortare. Jag frågade min hyresvärd härom veckan när man vet när det är vinter i England. Han vet ju allt, men han bara skrattade åt mig. Känns ju lite dumt att kalla en årstid vinter om det inte är nån snö. Jaja.

Jag sitter o funderar på att gå ut till parken för att se om det har blivit nå höst där på träden. Skulle ha haft ett par rosa gummistövlar eller nåt. Jag får nöja mig med walking-skorna.

Love, Angela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0