Regn.

Det regnar idag.

Jag kan ju inte skriva om ett liv i England och inte börja med att säga att det regnar. Vilken tur jag har idag då, för det regnar inte så ofta här faktiskt.

Mamma skickade ett paket till mig som jag fick idag. Hon lät väldigt hemlighetsfull på telefon, men sa att det var svindyrt att skicka. Hon skickade de pengar som blev över sen dom var här på semester. En snarkskena till min älskade sambo. Jag tror han behöver det så han kan få sova ut riktigt. Det hemliga var nog de tre par gardiner hon sytt till lill toan nere. Hon kunde väl inte låta bli. Allt ska vara så fint och ompysslat. Mamma vet bäst, så dom blommiga gardinerna är redan uppe. Jättefint!

Osmin, min sambo, sover efter att ha jobbat sin andra natt. Han vaknar nog om en timme eller två. Då blir det mat, lite mys och sen åker han iväg kl 18 igen, för att jobba en sista natt. Han kom hem i morse med lite presenter. En airfreshener med äpple och "honungsblomma" doft. Underbar! Han fick även med sig en Nokia laddare, för det behöver jag. Mina andra två är trasiga, jag tror min stenålders gamla Nokia suger livet ur dom.  



Love, Angela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0