11 April.

image289

Fredagen var fullspeckad. Vi började med att åka till mormor. Hon bjöd på lite fika, vilket var väldigt uppskattat av Osmin som älskade allt hennes hemgjorda fika bröd. Han tycker oxå att det är kul att göra nåt som han vet vad det är på svenska, för ordet Fika kan han. *stolt*
   En stund senare ringde mamma o sa att hon var redo att åkt till stan. Vi tre hoppade in i bilden o hämtade mamma o åkte på Dollar. Det är faktiskt rätt jobbgit att gå o kolla i affärer o inte få ta med sig nåt hem. Jag köpte nödvändiga plasthandskar o roliga disktrasor. Osmin köpte parfym o hår gele, mycket spännande. Hade velat köpt skålar, ljus, prydnadsaker o annat skoj, men det får bli efter vi flyttat.
   Lunch åt vi så gott på Pronto. Jag tog kebabtallrik, nåt som jag har saknat. Osmin tog en Capricciosa o strips, med grillkrydda såklart. Mätta o belåtna tog vi en snabb sväng in på Lidl o sen hem.

Hemma var det dax att försöka göra sig vacker för vi skulle till Emma på lite förfest. Jag tog med en flaska vin, lite godis o chips o sen blev det en massa surr om absolut allt o ingenting. Det var Emma, Rulle o Mirja som var där. Magda var på väg till sin syster i GBG för att se den nya bäbisen. Pojkarna hade det bra tillsammans, som prata om en massa musik som är ett stort intresse. Sen bar det iväg mot Bockarna. Trodde iaf man skulle känna nån, men icke. Kvällen slutade rätt fort, Osmin o jag måsta ta 01.20 bussen hem, men det gick bra det med.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Emma

Skicka bilder!! :)

2008-04-21 @ 20:37:53
URL: http://www.cczt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0