14 April.

image303
*Osmin ger tummen upp för Glada Hudik *

Måndag morgon fann vi äntligen tid till att gå på Jambo o äta frukost. Magda som går i skolan bara bredvid kom o gjorde oss sällskap. Det var verkligen på tiden att vi träffades. Efter vår frukost hade vi gärna gått på stan, men Sandra, som sagt tidigare på dan att hon kanske hade en klipptid senare, ringde o frågade om jag kunde komma på en gång. Så jag fick ta o lämna Magda o rusa till Sandras salong. Håret klipptes av en bit o rensades ut rejält. Det såg ut som att det inte skulle bli nå hår kvar så som hon klippte, men nog har jag en hel del kvar.
   Vi tog sen en sväng på stan o jag fann ett lila linne från H&M o en nagelstärkare på Apoteket.

Klockan fem hade vi bokat bord på Texas för hela familjen. Mormor, mamma, Bengt, Anna, Kattis o Kenneth. Vi mumsade i oss alla såser o annat gott som man får på deras stora tallrikar. Efter det hade jag o Osmin ingen lust att åka hem, men vi fann oxå att Hudiksvall inte erbjuder allt för mycket äventyr. Vi tog o åkte hem till mormor, som vi lånat bilen av för dagen, o sen stannade vi där en stund o prata lite skit. 

image304 
*mina gravida systrar på Texas*


Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0