15 April

Tisdag morgon gav oss tid till ytterligare en frukost på Jambo. Kan det bli bättre? En sväng på stan o sen gick vi o köpte presenter till Tilde som fyller sju år på torsdag. Jag ville så gärna köpa en MyLittlePonny, men jag kunde då inte hitta nån, så det fick bli Barbies istället. Jag köpte en "mamma" o "dotter" som var i samma förpacking plus nya kläder till "mamman". Bara för att jag är världens bästa moster så köpte jag en liten "dotter" till åt Tuva (fyra år) oxå, som hade regnjacka o paraply på sig o en hund på sidan. Jättesött! Nu är det bara hoppas att dom gillar dom o inte har dom redan.

Som jag visste, redan i början av semstern, var att vi inte skulle hinna äta hemma hos mamma allt för många gånger o åt Tacos redan på torsdagen, så vi hade det avklarat. Tisdagen fick vi lite ledigt från allt rännande o hann äta mammas mat. Pressad potatis, lunchkorv i ung med hackad lök, samt en sås på grädde o ketchup. Bästa som finns! Osmin åt riktigt bra oxå, men är inte allt för förtjust i såsen. Mer sås till mig!

Direkt efter maten bar det av mot Iggesund. Där vill inte Osmin bo, det luktar allt för illa för honom. Haha! Vi åkte o hälsade på Jenny, Patrik o lilla Oliver i deras radhus. Inte trodde jag att man fick plats med så många rum i ett radhus. Det var helt otroligt fint o stort. Lilla Oliver var pappa upp idagen med samma hår, så mysig liten unge. Jenny bjöd på kladdkaka o glass till, mums!
   Universums skönaste soffa hade Jenny i sitt vardagsrum, med skin bakom o tygkuddar på. Så mjuk o underbar. Osmin o jag ville båda ligga i L-delen o bara vara.

image305
*Osmin njuter i soffan med en av Jennys katter*

Love, Angela

Kommentarer
Postat av: Guggu

jag är en officegirl. arbetstränar efter en skada i svanskotan. hatar min chef och smiter så fort han vänder ryggen till.
xoxo
Guggu

2008-04-22 @ 15:06:10
URL: http://guggu.blogg.se
Postat av: guggu

alltså de är okej. bara mjällgubben som är en sån tyrann-han vill inte att jag bloggar muhaha

2008-04-22 @ 15:11:42
URL: http://guggu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0