16 April.

Onsdag förmiddag åkte vi på Hudiksvalls travbana, Hagmyren. Osmin hade aldrig varit på trav. Vete sjutton om jag har det heller. Vi spelade upp nästan 200 kronor o vann nästan 40. Tur i spel tro? Grannen Gärda vad oxå där, men jag tror att hon visste vad hon höll på med, så för henne gick det nog lite bättre. Några bra bilder blev det iaf. 
  

Efter travet åkte vi hem o jag ringde till mormor för att kolla om hon hade lust att äta med oss. Hon var på PRO, så vi åkte dit ist o alla mormors vänninor blev helt till sig när dom fick se en engelsman. Haha! Sen åkte jag o Osmin o åt pizza. Eller, Osmin åt fortfarande pizza vid det här laget, själv tog jag en hamburgare. 

Hem igen o fixa sig någorlunda fin. Vi åkte in till Bockarna för där skulle vi äta middag med alla vännerna! Se bilden med kärleksparet. Aww! En Pubmacka senare ringde Ankan o sa att hon var hemma! Hon skulle på Bockarna lite senare så vi fick så lov o vänta på vår efterlängtade vän. Efter en glass på Skutan o en påse godis från Kioskpiraten så kom hon. Många skrik o kramar. Efter det blev det uppdateringar i full rulle av allihopa. Bilder blev det såklart oxå som givetvis är på allas bloggar nu. Haha! Bara lilla Cilla som fattades. Vi får ta ett till kort i sommar då vi ses!


image322
Verkligen en toppen kväll med alla vänner! Jag hann faktsikt träffa Helen oxå, det var hundra år sen oxå. Det blev en liten klassträff den där onsdagen.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Helen

Det var jättekul att få träffa dig även om det bara var en kort stund! Och ja det var typ hundra år sen. Jag hoppas det inte dröjer hundra till tills vi träffas igen ;) Kraaam

2008-04-25 @ 22:13:33
Postat av: Magda;)

Vilken TOPPENBILD på alla oss!!!;)

2008-04-26 @ 13:16:04
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Vad härligt med så många bilder! :)

Nu har jag fått se Osmin på kort också, vad roligt!

2008-04-27 @ 21:33:32
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0