18 April.

image334

Dags för hemresa. Osmin o jag gick upp tidigt. Vi måste ta vara på alla minuter av den sista dagen. Vi åkte in till stan för att äta frukost på Jambo. Utanför står en skylt att dom börjar med glass idag. En god macka med glass som efterrätt till frukost, kan det bli bättre?
   Efter Jambo åkte vi på Coop o handlade allt gott som vi ville ha med oss. Korv o choklad i stora lass, bröd såklart. Grillkrydda så stripsen blir svenska o rostadlök till korven. Sen fort hem igen för sista packningen o sista besöket av syrran. Lunch fick vi i oss oxå, korv med bröd, vad annars?
   Vi åkte grannes Volvo ner till Västerås, men åkte bort oss lite i Uppsala. Vi skulle tydligen ha sväng av innan Uppsala inte efter. Efter lite mat inne på McDonalds i Uppsala, med glass till efterrätt, åkte vi rätt. Två timmar innan flyget lyfte var vi på Västerås flygplats, men inte innan vi köpt nya trisslotter inne på Ica. Tyvärr ingen vinst där heller. Så det var bara att åka hem. Mamma o Bengt stannade kvar i Västerås o sov på vandrarhem, mysigt!

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vart har du tagit vägen...
Jag har en önskan till den 14.... Jag vill att du ska göra den där pastasalladen med päron i oxå... Jag kommer gärna och hjälper till... så blir det som en liten mini buffe... I Love That!

2008-04-27 @ 22:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0