Catch a Falling Star.

Catch a Falling Star

(klicka o njut)

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: carita

Hej du
nu har jag smygläst här rätt länge och nu måste jag bara fråga lite :)
Var i London bor du? Jag bodde i London ett par år när jag var ung (haha hundra år sen typ) och jag kan längta tebaks massor ibland. Vore kul å veta var du bor och hur du hamnade i London från början.
berätta jättegärna!

(jag är guggus svägerska, helt ofarlig. Bara lite galen!)

Hejhej!

2008-04-24 @ 08:06:25
URL: http://gullecaritan.blogg.se/
Postat av: carita

Hej du!
ja jag känner till östra london, men det är ju rätt stort! vilken del? Jag bodde på lite olika ställen Fulham, Clapham Junction (huuu), Earl's Court och även ett kort tag i South Kensington. JObbade som au-pair först men jobbade sen på lite olika pubar å i affär.
Men london är ju skitkul! Strunta i shoppingen! ut på stan, åk runt. gå på museum och kolla kul saker! va inte rädd för att utforska på egen hand! Ta tuben in till city och lägg dig i St James's park en solig dag och bara kika på folk. Gå, gå och gå. Skippa tuben så mycket du kan. Åk å kolla i Camden, Kensington High Street, skippa oxford street. Det är bara för turistas ändå ;)

Va gillar du för något? jag gillar inte heller mode så mycket och shopping är väl sådär ibland. Men det finns ju som sagt massor med kul att kolla på. Snöa in på nåt ämne och utforska :)

Se till att få ut det mesta av london innan ni kommer hem igen :)

Kram Carita

2008-04-24 @ 10:52:12
URL: http://gullecaritan.blogg.se/
Postat av: carita

Hej igen! Jorå jag känner till både Brick Lane och Bethnal Green! Brukar du gå på Brick Lane market? Mysigt om jag minns rätt :)du får ta o kolla lite londonsidor på nätet och ut å leka turist sen och upptäcka allt! Mycke har ju ändrats sen jag bodde där, men husen lär ju stå kvar ;)

Vi höres :)

2008-04-24 @ 11:35:20
URL: http://gullecaritan.blogg.se/
Postat av: carita

oj va många inlägg från mig oopps
Men du, har du aldrig gillat london? Varför åkte du dit från början? nåt måste ju ha lockat? Nu får du faktiskt sluta va så neggo mot en mycket fin stad. Ta en kartbok och ut o traska och leta runt! Marknader är ju suveräna! tänk på alla goa grönsaker och frukter dom har, asbilligt jämför med här där vi har typ äckliga ica-tomater och snuskdyr sallad? Faaaasen asså. För Caritans skulL! ut och utforska :)

akta så jag inte kommer över (fat chance..) och tar med dig på en sjujäklans rundtur i min gamla favvostad! :)

/Caritalainen

2008-04-24 @ 14:06:16
URL: http://gullecaritan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0