Download.

image321

Jag väntar med spänning nu när min nerladdning verkar gå på full speed. Den brukar ligga på 0.5-1, men har oxå legat runt tjugo. Nu är det allt mellan 160 o 230. Det står att det bara är några små minuter kvar nu på DH första avsnitt. Efter det får jag vänta på hela säsong ett o två. Håll tumarna att det går med bara farten det med.

Jag har nyss kommit in efter ha varit i parken en sväng. Jag såg att dom satt upp ens stor scen o ett cirkus tält där dom för nån dag sen började med stängsel o grejer. Jag har inte sett några affischer att det ska hända nåt, men nåt läre det ju vara. Jag var ute i lite mer än en timme, men hade bara ro att sitta på en bänk o titta på folk i tio minuter. Sen gick jag tillbaka mot marknaden o köpte tomat o lök, för jag vill ha tomat o lök sallad i dressing till maten. Gott! Jag ska nog ta o göra det nu så får jag mer tid med min lilla prins när han ska väckas.

Första avsnittet är nu nerladdat o jag ska se på det ikväll. Jag längtar verkligen! Själva speeden blev lika lung som vanligt nu igen.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Guggu

när du tankat klart dhw så kan jag varmt rekommendera big love om en mormonkille (bill paxton) som är gift med tre fruar som bor i tre olika hus men alla vet om alla och sen har de ngt slags schema. extremt underhållande
xoxo
Guggu

2008-04-25 @ 15:53:23
URL: http://guggu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0