Eftermiddagen.

Jag gick ner i köket o rotade i frysen o fann IKEAs köttbullar, jag tänkte slänga dom i lördags, o en gräddsås som jag fryst in. Till det fick det bli pasta, orkade inte koka potatis. Ätbart var det iaf. Efter det tog jag tag o disken o sen har jag gjort lite lappar med svenska ord till Osmin o satt upp på sin rätta plats. Jag har bara gjort lite i köket ännu, men det kommer nog bli en hel del lappar överallt på väggar o dörrar innan jag är klar. Ser inte så stilrent ut som jag skulle vilja, längre.

När jag tröttnat på det började jag med maten. Potatismos, korv o grönsaker o sallad. Jag brukar alltid göra mycket sallad så det räcker till Osmin på jobbet o till oss hemma i några dagar.
image306

Nu är det Liverpool-Chelsea på tvn. Lika viktigt som alltid, som inte ännu viktigare eftersom det är semi-final.

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0