Ensam.

image310

Osmin gick på jobbet för en timme sen. Han ringer väl snart, bara han får tid. Jag har inte sovit utan honom på tolv nätter nu. Han ska jobba i tre nätter, men sen är han ledig igen. Det ska nog gå bra att var själv dom här kvällarna, men himla tråkigt.

Solen kom fram även här vid lunch tid, men då var även en trött Osmin vaken o inte alls sugen på att gå ut, så vi stannade inne. Han passa på att vara en duktig sambo o diskade allt som vi struntade i går kväll. Själv fick jag ta o tvätta lite. Det blir en del tvätt när man varit bort, samt att tvättkorgen redan var full då vi åkte. Sen blir det ju lite grann medan man är hemma oxå. Det tar några dagar innan tvätten har torkat, så jag får tvätta i flera dagar till..

Ikväll har jag tänkt att jag ska lägga mig tidigt, dvs vid 23. Vi får se hur det går utan min Osmin. Vet inte om det är nån bra film eller så heller, men nog hittar jag på nåt här på internet o bloggen.
   Jag har donat lite till med mina Kategorier igen. Har bara några stycken nu, men inte fyllt dom så mycket, men har planer på att göra det. Jag har några dagar kvar att skriva om sen vi var hemma o hälsade på oxå, så om jag får tid o lust ska det skrivas ikväll.

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0