Färdigstädat.

  
image278

Efter att Osmin gått på jobbet började jag städa igen. Diskade först o sen skurade jag spisen o alla dess prylar med riktigt skrubbmedel. Skinande ren. Sen tog jag fram damsugaren o damsög trappan ner till ytterdörren o sen i vardagsrummet o köket. Uppe var sovrummet fullt av kläder o väskor som jag tagit fram innan Osmin gick. Han tog fram allt han ville ha med sig, så jag kan packa. Jag fick ta o plocka ihop det o sen tog jag tag i badrummet. Blä! Rent blev det till slut iaf. Slängde in en tvätt oxå. Damsög uppe o ställde undan allt jox som vi brukar ha i resväskorna. Torka golven vill jag bara inte.
Så;
-badrum (absolut tråkigaste)
-kök (spisen)
-byta sängkläder (tisdag morgon)
-damsugning
-torka golv (vill inte)
-PACKA! (jobbar på det)

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0