Gårdagen.

Igår städade jag lite här hemma. Damsög, bytte sängkläder o tvättade tre maskiner tvätt. Efter lite lunch hoppade jag inte i duschen o gjorde mig klar för att åka in till stan. Jag tog bussen vid fyra in till Oxford St o gick till Primark. Jag måsta lämna tillbaka ett par jeans som Osmin inte ville ha som vi köpte den första april. Jag stod i kön i 40 minuter, men ändå gick det fort. Igår var det den 29 o en dag förmycket för att lämna tillbaka jeansen, men killen var så snäll så han viskade att han kunde göra ett undantag. Tack så mycket, sa jag! Sen köpte jag ett nytt duschdraperi i cream färg med tryck i lite guld glittrig färg. Superfin o det kommer bli så fint i mitt fula badrum!
   Efter en titt inne på HM kom jag ut med ett brunt linne, som jag redan har i lila. Jag kunde inte låta bli, dom är nästan gratis o den är dom det lättaste o svalaste jag någonsin har haft på mig. Helt underbar o nästan för perfekt i sommarvärmen!
image336
När jag var klar inne på HM regnade det som aldrig förr o klockan var halv sju. Osmin slutade sju o jag skulle gå dit tills dess. Utan paraply gick jag till hans jobb o kom fram mer eller mindre blöt. Hans jobbarkompis Steve var oxå där o han pratade fort o verkade skämta jättemycket. Jag hörde inte ett ord. Bara en massa eko i den stora entren o allt försvann innan det kom fram till mina öron.
   Osmin skulle ha gått på sin kompis V's konsert, men han ville inte. Jag tyckte han skulle stanna hemma, mest för att vi en gång i tiden frågade om vi skulle ses nån kväll, äta middag o så. Dom kunde först o sen skulle nåns föräldrar komma så dom ställde in. Är det inte då deras tur att "bjuda till"? Tydligen inte, för efter det har V bara bjudigt in oss att heja på hans band i nån tävling. Nä, dom är inte min favorit. Mikey är min favorit, han är mysigast! *flickfnitter*
 
Osmin tyckte att vi skulle beställa lite kines mat igår och som vanligt när vi ringer o ska beställa är det ingen som svarar för att det är tisdag o det är stängt. Det slår aldrig fel. Vi skramlade ihop alla pengar vi hade lite här o var o fick ihop £15 o beställde pizza ist. Till det såg vi på fotboll såklart. Manchester United vann, som vi inte ville skulle vinna. För då kan det blir lite jobbigare för Liverpool att vinna i finalen.

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0