Godmorgon!

Uppe med tuppen även idag. Jag vaknade först halv åtta, kände väl att min lilla Osmin var på väg hem. Solen kom in igenom fönstret o ville inte att jag skulle sova mer. Jag kände mig knappt trött, men tänkte att jag kunde ligga kvar tills Osmin kom hem iaf. Osmin ropade på mig att han var hemma tjugo över åtta. ville jag inte alls kliva upp. Han brukar lyxa till det lite efter nattjobbet o hade köpt med sig nybakta frallor från hörnkiosken, så det blev fruksot ihop o sen somnade han ovaggad.
   Jag somande rätt ovaggade jag med igår kväll. Var trött strax efter tio, men jag måste ju bara se klart på tvn. Sen klockan elva började ett program som verkade intressant så jag tittade nästan klart på det innan jag somnade som en liten bäbis. Det måste vara år o dar sen jag kunde somna så lätt o vakna helt av mig själv. Det känns faktiskt skönt, helst nu när det är vår o solen bara vill fram.
   Jag ska dona lite här hemma nu o sen hoppas jag att det är riktigt varmt ute, för då ska jag ta mig en promenad till parken.

Love, Angela.


Update en timme senare: Regnet kom o solen försvann totalt. Var det enbart bara för att jag ville få komma ut i solen idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0