Jambo.

Maten i Sverige är bäst. Mammas husmanskost är dundergodast. Osmin håller med om att svensk mat är himla god, som korv o pizzor, Jambos mackor ska vi inte ens prata om. Däremot verkar han har lite svårt för husmanskost. Som stuvade mackaroner, det var nog lite väl konstigt. Haha!
image280

Han har iaf planerat frukost på Jambo o pizza på Amandas. Flera korv med bröd lär det bli så fort han ser en mack eller korvstånd. Jag däremot längtar efter mammas mat. Tacos ska jag verkligen försöka äta oxå, det var nog mer än ett år sen jag åt det.

NU ska jag försöka packa min väska.

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

ojdå jag som trodde det bara var usa som var så. dricker man mkt te i london då? :P

2008-04-08 @ 10:10:42
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Magda;)

Ni kan väl höra av er till mig när ni ska äta frukost på Jambo så kke jag kan göra er sällskap?
Bor ju nära o bra;)

2008-04-08 @ 10:52:31
Postat av: Cilla

Hej!
Men varför äter du inte tacos nu?? när jag bodde i London så var det nemas problemas liksom. Köttfärs finns och likaså samma kryddor som hemma! Och vill man ha gräddfil så har dom ju prima Sour Creme :)

I just don't see the problem..! Välkommen till Sweden!

2008-04-08 @ 16:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0