Kvällen.

Efter att Osmin trallat iväg på jobbet klockan sex tog jag tag i disken o sen dammade jag i hejdundrandes fart! Efter det åkte damsugaren fram. Kan lova att det såg rätt stökigt ur efter att inte städat sen innan vi åkte. Plockade även undan resväskorna o allt som vi brukar ha i dom. Ser faktistk fint ut nu, speciellt när det är soligt ute o det kommer in massor av ljus!
   Klockan är bara strax efter åtta o jag prata med mamma nyss oxå. Hon skulle skicka bilder från Tildes kalas sen. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta o hitta på nu. Verkar inte som att bloggen funkar som jag skulle vilja heller. Jag hoppas att det är nåt riktigt bra på tvn ikväll.

Love, Angela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0