Morgonen.

image298

Idag, som alla andra dagar jag varit hemma, har jag klivit upp före klockan nio. Helt av mig själv. Kan bero på att jag lagt mig kring elva oxå kanske. Skönt är det verkligen!
   Jag hoppade snabbt upp ur sängen, bäddade o donade lite i sovrummet. Gick ner o åt frukost o sen klädde jag på mig o gick ut. Det är molnigt idag med, men solen kommer ändå fram med sin värme. Hett!
   Jag tog mig en sväng på marknaden, men jag var lite för tidigt för dom flesta höll fortfarande på att packa upp. Tänkte sen att jag skulle ta o köpa mig en tidning o sätta mig i parken, men det var ingen tidning som lockade, så jag gick til parken ändå. I parken verkar det som att det ska hända nåt stort. Säkert tio lastbilar o traktorer o annat med stängsel o "golv". Jag undrar jag vad det ska bli. Om det är fint väder imorgon kanske jag tar mig en titt igen.
   Det blev bara en kort promenad o tillbaka till marknaden för att köpa ruccola, bananer, shampoo, deo, tandkräm o slutligen fann jag en tidning i kiosken bredvid mig.

Jag sitter o mumsar i mig en halv skivad avokado, så god o lite vindruvor. Köpte vindruvor på marknaden i lördags, hur mycket som helst för bara ett pund, det är nog det enda som är bra med London.

Bengt ringde oxå precis när jag kom in o det var tydligen väldigt soligt hemma. Mamma var tydligen på spa, lyx! Sen ringde jag mormor, men inget svar. Hon ringer nog när hon ser att jag ringt.

Jag ska försöka skriva lite mer om vår semester nu o sen är det disk o tvätt som väntar.

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0