Packning.

Osmin tog som sagt fram alla kläder som han ska ha med sig. Dom har jag vikt så fint jag bara kan. Det ser verkligen lite ut, men oftast innan man har stängt resväskan är den överfull. I Osmins handbagage ska jag packa ner lite av kläderna, utifall dom tappar bort resväskan. 
image279

Min egen packning har jag inte ens börjat med. Har inte tagit fram nånting. Jo, nya tandborstar. Haha! Jag måste vila ryggen efter all städning. Ser oxå på en himla intressant program om Titanic. Dom säger att det inte var Titanic som sjönk, utan dom gjorde ett försäkringsfusk genom att byta Titanics syster Olympic mot varann, för Olympic gick inte att försäkra efter en olycka. Svårt att förklara, men himla intressant. Frågan är om det är sant eller inte.

Jag antar att jag ska ta o ta fram lite kläder nu.

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0