Städat lite.

image270

Idag efter att Osmin gått på jobbet diskade jag efter maten, donade o hade mig i köket. Sen tog jag o dammade fönstrena, det kommer in bygg o trafikdamm, så dom blev fina. Sen dammade jag vardagsrummet, rensade bort gamal kartonger o annat skrot Osmin samlat på sig. "Möblerade" om mina ljus så nu ser det fint ut. Torkade oxå lite köksluckor o dörrar. Tvättade en sista tvätt. Efter det gick resan upp till sovrummet, där jag dammade fönstrena o byråer. Tog fram resväskorna o tog ut allt skort ur dom o stoppade det i olika väskor o lådor. Resväskorna är ju nästa det enda stället vi har att förvara nåt på.
   Så vad jag har kvar nu är bara:
-badrum (absolut tråkigaste)
-kök (spisen)
-byta sängkläder
-damsugning
-torka golv
-PACKA!

Vad som vore toppen att ha när man städar måste ju vara en "steam cleaner". Jag har kanske sett på för många shoppingkanaler, men det ser så enkelt ut, när allt fett o annat bara kan torkas bort efter att steam cleanern varit där. *drömmer mig bort*

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobba inte ihjäl dig nu, tänk på att du snart skall åka till Sverige igen om em dryg månad.
Mamma

2008-04-07 @ 12:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0