Stressen kommer snart.

Jag har ju hur många dagar kvar som helst innan vi ska åka. Det är bara det att på tisdagen är vi upptagna ändå med det sista o åka till Mikey o så. Det betyder att jag inte har såå himla många dagar kvar på mig att dona med allt som jag vill ha gjort innan jag åker. Jag bör alltså känna mig lite stressad, men icke sa Nicke.

*gammel vovven Nicke*

Jag har tydligen fått ärva av min far att det ska vara rent o fint hemma innan man åker bort. Bara därför så vill jag städa i alla lådor, hörn o gömmen. Kök o badrum ska städas, skuras o bli skinande rent. Osmin ska städa bland sina viktiga papper, för nu ligger dom överallt. Jag har redan städat i "garderoben" o tävtten hänger på tork. Sen ska det såklart dammas, damsugas o torkas golv. Byta sängkläder ska hinnas med så det känns bra att komma hem till sin egna säng sen.

Packa ska jag oxå hinna med. Osmin jobbar två nätter till o sen är han ledig på tisdagen när han kommer hem på morgonen. Då ska han åka o klippa sig, senare ska vi en snabb sväng till svärföräldrarna o vattna blommor o efter det till Mikey för att det är ytterligare en superduper viktig match mellan Liverpool o Arsenal.
   Väskorna får bara ha 15 kg plus 10 kg i hand bagage, men handbagaget måste vara vissa måt vilket då kan vara svårt att få ner mycket i. Jag som brukar få ha 23 kg med BA plus hur mycket som helst i handbagage. Det kommer verkligen bli spännande o se vad man egentligen får plats med. Behöver ju inte ha allt för mycket med, vi har ju tvättmaskin hos mamma utifall. Det gäller att packa det man faktiskt kommer att använda.  
   Ner i väskorna ska oxå Sandras mobil samt kontakter, Patriks rugby boll, mammas rosa önskan samt en liten present till Kattis bäbis. Hemma måste jag komma ihåg att köpa Tilde en födelsedags present. På vägen hem skulle vi ju vilja få med lite gott oxå.

Love, Angela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0