Veckan hemma.

Lite har vi faktiskt planerat för vår lilla visit hemma.

Onsdagen: Vi flyger hem o pappa hämtar oss. Faktikst skönt o få lite pappa-tid, när vi ska bo hos mamma.
Torsdagen: Klippning kl 10 hos Sandra. Osmin läre nog stanna hemma o sova.
Fredagen: Ska fråga mamma om hon ska på Dollar med mormor för så ska vi med. På kvällen ska jag träffa alla mina gotjejer!
Lördagen: På kvällen bär det hem till Sandra. Pelle, Jenny o Patrik, som väntar på sin boll, o vi ska dricka lite gott o ha det bra.
Söndagen: Vara bakis?
Måndag/Tisdag: Vill ta med mamma, Bengt o mormor till Texas nån av dagarna.
Onsdagen: En liten middag på Bockarna med flickorna förhoppningsvis.
Torsdagen:
Inget planerat.
Fredagen: Åker till London igen.

Jag o min pappa. Han är tjusig, min pappa.
Jag o Sandra.
Lite av mitt fredagssällskap.
Texas sällskapet. Osmin ser ut att ha det bra i mitten. :O)

Sen har vi ju alla gravida damer som ska kramas o petas på. Jag tror nog att Osmin saknar Kenneth lite oxå. =o)

Love, Angela.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

kul med bilder :)

-

haha ja han såg missnöjd ut med resultatet av klippningen :D kanske inte gillade det? :D

2008-04-07 @ 16:46:33
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0